Dagens!

Idag har varit en grymt bra dag :)
 
 
 
MorgonMys med T och lilla E. Sedan en dag i Kista galleria med shopping och godmat. köpte en del julklappar och kläder till E + nya gardiner till mig. Spendera pengar är alltid roligt och speciellt vid jultiderna. Jag älskar att bara kunna slappna av och mysa med mina pojkar. en helt fantastisk dag.
 
Nu sitter man i soffan, T fixar i köket och E sover så gott. Det går nån komedi på 5:an som är ganska rolig, dricker vin och bloggar. För att hålla hjärnan igång även när man inte pluggar ska jag nu spela lite alfapet och sedan läsa lite ur blondin bellas bok "economista", den är väldigt intressant faktiskt och hon och hennes kollega har en del bra saker att komma med. tex hur man shoppar smart :) 
Måste säga att jag älskar kreativa och smarta tjejer. Grymma ni är!
 
Melina:

ASshole.. själv dricker jag vin i helt i min ensamhet.. Kollar bla din blogg om spelteorier (älskar a beautifulmind där jag fick mitt matematiska intresse) och var fö väldigt intresserad av att disskutera det med dig ikväll - med en flaska vin - istället blev jag, lana del rey och mc manis ensamma.. F#UCK yuo :P

Svar: Love you baby! :)
B t r c

Kommentera inlägget här: