YES! Juridik!

YES! Antagningsbeskedet kom förra veckan och jag är hur glad som helst!

Jag kommer att studera Juridik 15hp på distans! Det här är den bästa nyheten på länge. Det ska bli så sjukt kul att få sätta igång lite smått igen, efter att inte ha pluggat alls sedan juni. Längtar efter min kandidat examen som inte är så långt borta längre. Spännande!

Jag har beställt böcker för ca 2500kr, det är alltid nackdelen med att plugga :) Men kul är det. Skit kul att sätta igång igen.

 

Plugga och vara mamma till en liten? Vi får se hur det går. Vi har ganska bra rutiner här hemma och Jag har en underbar Sambo som alltid ställer upp när han kan. Detta ska nog gå bra. Jag är väldigt effektiv av mig och jag har bra själv disiplin att faktiskt sätta mig ner och plugga. Hoppas jag kommer att kunna ha tid till att hålla igång bloggen också.

SÅ galet TAGGAD! Nu kör vi!

 

 

 

annsoh:

Hej! nu har jag kört i gång dagens blogg! skulle vara jätte kul om du ville vara med, vem vet det kanske blir du som vinner o blir länkad inför alla mina läsare! ;) ny vinnare varje dag! http://annsoh.blogg.se/2014/january/dagens-blogg-avslutad-anmal-dig-igen-9.html#comment

vendela:

åh vad roligt! Grattis och lycka till :)

Svar: Tack så mycket! :)
B t r c

Mikxki:

Grattis :D

Svar: Tack så mycket :)
B t r c

Kommentera inlägget här: